Cliëntcommunicatie met Mijn Prisma en Mijn Makker

In 2014 lanceerden we Hallo Prisma: een internetplatform voor midden tot hoog ontwikkelingsniveau cliënten. Om Hallo Prisma te bezoeken, moesten cliënten allereerst inloggen waarna zij toegang kregen tot nieuwsberichten, activiteiten, tips etc. Anno 2021 voldoet Hallo Prisma niet meer aan de eisen van deze tijd. Bovendien willen we cliëntcommunicatie toegankelijker maken. Ook wordt de Makker doelgroep niet bereikt met Hallo Prisma, dat is een gemiste kans. 

Hallo Prisma wordt daarom Mijn Prisma en Mijn Makker.Mijn Makker en Mijn Prisma zijn toegankelijke pagina's op de website van Makker en Prisma. Dit heeft als voordeel dat er geen inlog meer nodig is. Daarnaast kunnen ook cliënten die op de wachtlijst staan een kijkje nemen op Mijn Prisma en Mijn Makker.

Tekst loopt door onder afbeelding

Op Mijn Makker en Mijn Prisma delen we belangrijke informatie, nieuwsberichten en leuke weetjes. Om er voor te zorgen dat Mijn Prisma en Mijn Makker ook echt aansluit bij de doelgroep zoeken we verbinding met cliënten en medezeggenschap. Het cliëntenplatform en de CCR zijn geïnformeerd en gaan we actief betrekken. In de nabije toekomst gaan we werken met een redactieraad. Zo maken we er samen iets moois van.

Op 27 april gaan Mijn Prisma en Mijn Makker live. Mensen die zorg krijgen van Makker of Prisma en die onder de doelgroep vallen worden in de week van 19 april op de hoogte gebracht met een persoonlijke kaart die zij thuis ontvangen. Op Koningsdag starten we met een leuke (digitale) activiteit. Hiermee kunnen cliënten een mooie prijs winnen en maken zij gelijk kennis met Mijn Makker en Mijn Prisma. Hou Mijn Prisma of Mijn Makker dan ook zeker in de gaten. Want er komen een hoop mooie dingen aan. 

Ben jij nieuwsgierig naar Mijn Prisma of Mijn Makker?

Neem dan alvast een kijkje op: