Actueel 4 Ipad

Met trots presenteren wij het Prisma jaaroverzicht 2019.

Het bieden van ondersteuning op maat, dat stond centraal in 2019. Bij Prisma verstaan we daaronder: kijken naar wat iemand nodig heeft, in plaats van naar welke beperking iemand heeft. Zo krijgen we antwoord op de vraag: “wie ben jij?”.

Onze medewerkers stralen deze overtuiging uit en passen dit dagelijks toe. Dat de cliënten dit ervaren is én blijft het belangrijkste, dat is vaak ook de reden waarom ze voor Prisma (blijven) kiezen. De uitdaging is om die overtuiging goed in beeld te brengen, zodat we het werk in onze sector - en dus de grenzeloze inzet van onze medewerkers - eer aandoen.

Wij zijn Prisma. Wie ben jij?’ Dit thema vormt de rode draad in onze vernieuwde website en door alle activiteiten van 2019. De stralende cliënten die we vast hebben mogen leggen op video en beeld zijn het bewijs dat wij doen wat we beloven. We staan naast de cliënt en samen bekijken we wat hij of zij nodig heeft om uiteindelijk zelf zoveel mogelijk de regie te kunnen voeren over het leven.

Met deze overtuiging zijn we in 2019 waardevolle samenwerkingen aangegaan, hebben we geïnvesteerd in het welzijn van onze medewerkers en hebben we nieuwe zorgconcepten ontwikkeld. Natuurlijk hebben we nog meer gedaan; bekijk het in onze film!

De film is tot stand gekomen in de coronacrisis, waarbij de focus uiteraard lag - en nog steeds ligt - op het beschermen van de gezondheid van onze cliënten en medewerkers. We zijn blij dat we deze film toch hebben kunnen maken, zodat we samen trots kunnen zijn op wat we in 2019 hebben bereikt.

Net zo trots zijn we op wat we nu zien aan doorzettingsvermogen en toewijding in deze onzekere tijd; dat geeft ons het vertrouwen dat we onze belofte ook in deze tijden waarmaken.

Veel kijkplezier!

Jaap de Bruin en Brigite van Haaften