Vragen, opmerkingen een klacht of advies

Prisma wil dat mensen met een beperking een waardevol leven kunnen leiden en dat haar cliënten, medewerkers, vrijwilligers en samenwerkingspartners zich welkom voelen bij de organisatie. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de begeleiding. Ook kan het zijn dat je het ergens niet mee eens bent.

Ben je in aanraking gekomen met ongewenst gedrag binnen Prisma en wil je dit in vertrouwen bespreken met iemand? Of maak je je zorgen over de ondersteuning die geboden wordt?

Onze medewerkers van de 'helpknop' zijn er voor jou!

Helpknop Kaal

  •  Bel: 088 - 770 2300

Het kan zijn dat je niet direct iemand aan de lijn krijgt. Laat dan een bericht achter op de voicemail. Vertel ons je vraag, je naam en telefoonnummer. Je wordt dan z.s.m. terug gebeld.


Schrijf je liever een brief? Dat kan ook.

  • Ons Postadres: Centraal Kantoor Postbus 637 5140 AP Waalwijk. Graag onder duidelijke vermelding van 'Helpknop'.
Ook voor informatie over de regionale klachtencommissie kun je terecht bij de helpknop. 

Wilt u direct een klacht indienen? Lees dan de klachtenprocedureklik hier.

Bel ons!088 7702200