Cliëntervaringsonderzoek

Cliëntervaringsonderzoek voor een betere zorgervaring

We vinden het belangrijk om te weten hoe cliënten de zorg van Prisma ervaren. Om inzicht te krijgen in wat we al goed en waarin we kunnen verbeteren, maken we gebruik van het cliëntervaringsonderzoek vanuit Customeyes. Dit onderzoek biedt ons de mogelijkheid om feedback te verzamelen, zodat we onze zorg continu kunnen blijven verbeteren.

Digitale vragenlijst
Het ophalen van ervaringen gebeurt in twee fasen. In de eerste week van augustus ontvangt de eerste helft cliënten binnen Prisma een digitale vragenlijst per mail. Na afloop van het cliëntervaringsonderzoek evalueren we met de cliëntenraad(CCR) en het cliëntenplatform(CP) over deze manier van het ophalen van ervaringen. Op basis van deze bevindingen, zullen we binnen een half jaar een cliëntervaringsonderzoek doen voor de tweede helft cliënten binnen Prisma. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat we een uitgebreid beeld krijgen van de ervaringen en meningen van iedereen die zorg ontvangt van Prisma.

Samen bouwen we aan een betere zorgervaring voor iedereen.

     

 

Bekijk ook ons kwaliteitsrapport en bestuursverslag