Klachten

We horen graag wat anders kan

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt bij ons. Of je nu cliënt, ouder/ verzorger of medewerker bent. 
Toch kan het soms zijn dat je het ergens niet mee eens bent. Of je voelt jezelf tekort gedaan. Of je hebt een klacht. Het kan iets kleins zijn, maar ook een groot probleem. We horen dan graag wat we anders kunnen doen.

Goede zorg betekent dat we ook kijken en luisteren naar wat er nog beter kan. 

Een probleem, opmerking of klacht?
Bel ons dan op 088-7702300. 
De hulplijn luistert naar je verhaal en kan je indien nodig doorverwijzen naar een klachtenfunctionaris of vertrouwenspersoon. 

Heb je een opmerking of een probleem?
Bij Prisma hebben we vertrouwenspersonen die naar je luisteren en waar je in vertrouwen alles aan kunt vertellen. Ze kunnen je helpen om de situatie waar je niet tevreden over bent, beter te maken. Ze nemen niets van je over, maar  helpen jou om zelf de juiste stappen te zetten. Ook kunnen ze je helpen om een klacht goed op te schrijven.

Heb je een klacht? 
De Hulplijn kan ervoor zorgen dat een klachtenfunctionaris jou gaat bellen. Hij of zij gaat daarna in gesprek met jou én met de mensen over wie jij een klacht hebt. De Klachtenfunctionaris probeert weer vertrouwen te krijgen bij alle partijen.

Het kan zijn dat medewerkers van de hulplijn jou doorverwijzen naar een klachtenmedewerker van Quasir Bemiddeling. Je kunt ook zelf rechtstreeks contact met hen opnemen:

Wil je meer weten over hoe je een klacht kunt indienen? Lees dan de klachtenregeling. Momenteel werken we samen met Quasir, waardoor de klachtenregeling wordt aangepast. Zodra deze is bijgewerkt, zullen we deze ook op onze website vervangen. Je kunt de contactgegevens van Quasir vinden op deze pagina.

 

Je kunt ook met de Hulplijn bellen als je een vraag hebt over de Wet zorg en dwang. Mailen mag ook: hulplijn@prismanet.nl

Voor privacy gerelateerde vragen kun je contact opnemen met onze functionaris gegevensbescherming: Karim Hammadi - khammadi@prismanet.nl - 088 - 770 2200

 

 

Wie kan jou helpen

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Neem dan contact op met: 

Is er iets wat je wil, maar niet mag? Of iets wat je moet maar niet wil? Dan kun je contact opnemen met:

Bel de hulplijn: 088 770 2300

Cliëntvertrouwenspersonen

Heb je een vraag over de Wet zorg en dwang? Heb je te maken met zorg die je niet wil? En heb je hierover een vraag of klacht? Dan kun je ook contact opnemen met een cliëntvertrouwenspersoon. Een cliëntvertrouwenspersoon is niet in dienst van Prisma. Bekijk wie jouw cliëntvertrouwenspersoon is

 

Hulplijn: ook voor vragen coronavirus

Ben je bezorgd over het coronavirus, heb je behoefte aan een luisterend oor of wil je dat er even iemand meedenkt? Ook dan kun je de hulplijn bellen. De hulplijn is er voor medewerkers, cliënten en familie. 

De medewerkers van de hulplijn zijn er voor jou. 

Wij luisteren naar je

Maak kennis met de mensen die jou graag helpen