Klachten

Wat je kunt doen bij een probleem of klacht

Hulplijn nu ook beschikbaar voor vragen over het coronavirus

De hulplijn kan ook benaderd worden voor vragen over corona. Ben je bezorgd, heb je behoefte aan een luisterend oor of wil je dat er even iemand meedenkt, bel dan de hulplijn. De hulplijn is er voor medewerkers, cliënten en familie. 

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt bij onze organisatie. Of je nu cliënt, ouder/ verzorger of medewerker bent. Toch kan het soms zijn dat je het ergens niet mee eens bent, jezelf tekort gedaan voelt of een klacht hebt. Het kan iets kleins zijn, maar ook een groot probleem. We horen dan graag wat we anders kunnen doen.

Goede zorg betekent namelijk dat we ook kijken en luisteren naar wat er nog beter kan. 

Een probleem, opmerking of klacht?

Praat erover met je begeleider. Als dat niet lukt of het helpt niet, dan zijn er ook andere mensen waarmee je kunt praten, zoals de vertrouwenspersoon of de klachtenmedewerker. 

Neem contact met ze op via de Prisma Hulplijn.

Voor privacy gerelateerde vragen kunt u contact opnemen met onze functionaris gegevensbescherming: Karim Hammadi - khammadi@prismanet.nl - 06 - 10017009

Wij luisteren naar je