Klachten

We horen graag wat anders kan

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt bij onze organisatie. Of je nu cliënt, ouder/ verzorger of medewerker bent. Toch kan het soms zijn dat je het ergens niet mee eens bent, jezelf tekort gedaan voelt of een klacht hebt. Het kan iets kleins zijn, maar ook een groot probleem. We horen dan graag wat we anders kunnen doen.

Goede zorg betekent namelijk dat we ook kijken en luisteren naar wat er nog beter kan. 

Een probleem, opmerking of klacht

Praat erover met je begeleider. Als dat niet lukt of het helpt niet, dan zijn er ook andere mensen waarmee je kunt praten, zoals de vertrouwenspersonen van de hulplijn de klachtenmedewerker. Je kunt ook contact opnemen met een cliëntvertrouwenspersoon die niet bij Prisma werkt en die naar jou luisteren als je een vraag hebt over de Wet zorg en dwang. 

Voor privacy gerelateerde vragen kunt u contact opnemen met onze functionaris gegevensbescherming: Karim Hammadi - khammadi@prismanet.nl - 06 - 10017009

 

 

Wie kan jou helpen

Heb je een vraag, opmerking of klacht dan kun je contact opnemen met: 

Is er iets wat je wil maar niet mag? Of iets wat je moet maar niet wil? Dan kun je contact opnemen met:

Bel de hulplijn: 088 770 2300

Cliëntvertrouwenspersonen

Heb je een vraag over de Wet zorg en dwang? Heb je te maken met zorg die je niet wil? En heb je hierover een vraag of klacht? Dan kun je ook contact opnemen met een cliëntvertrouwenspersoon. Een cliëntvertrouwenspersoon is niet in dienst van Prisma. Bekijk wie jouw cliëntvertrouwenspersoon is

Hulplijn ook voor vragen coronavirus

Ben je bezorgd over het coronavirus, heb je behoefte aan een luisterend oor of wil je dat er even iemand meedenkt? Ook dan kun je de hulplijn bellen. De hulplijn is er voor medewerkers, cliënten en familie. 

De hulplijn mag je natuurlijk ook bellen als je een  probleem, opmerking of klacht hebt. De medewerkers van de hulplijn zijn er voor jou. 

Wij luisteren naar je

Maak kennis met de mensen die jou graag helpen