Ik wil een probleem, opmerking of klacht doorgeven

Onze medewerkers van de Prisma Hulplijn zijn er voor jou.
Bel tijdens kantooruren 088 - 770 2300 en je krijgt één van de volgende medewerkers aan de telefoon:

Petra Ketelaars, Stan Spruijt, Liesbeth Braspenning, Patrick klis, Arno Knaap

(Het kan weleens voorkomen dat je niet direct iemand aan de lijn krijgt. Laat dan je naam en telefoonnummer achter en je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.)

Je kunt ook per mail contact met ons opnemen: hulplijn@prismanet.nl
Eén van bovenstaande medewerkers zal je verder helpen.

Schrijf je liever een brief?
Stuur deze dan naar: Prisma Centraal Kantoor, Postbus 637, 5140 AP Waalwijk. Graag onder duidelijke vermelding van 'Hulplijn'.

Ook voor informatie over de regionale klachtencommissie kun je terecht bij de Prisma Hulplijn.

Het kan zijn dat medewerkers van de hulplijn jou doorverwijzen naar een klachtenmedewerker. Hieronder zie je de mensen die dan jouw klacht gaan behandelen.

Wil je alvast meer weten over hoe we kunnen helpen, lees dan ons officiële klachtenreglement.

 

Wet zorg en dwang

Heb je te maken met zorg die je niet wil? En heb je hierover een vraag of klacht? Dan kun je ook contact opnemen met een cliëntvertrouwenspersoon. Een cliëntvertrouwenspersoon is niet in dienst van Prisma. Bekijk wie jouw cliëntvertrouwenspersoon is