Ik wil een probleem, opmerking of klacht doorgeven

Medewerkers van de Hulplijn

Onze medewerkers van de Prisma Hulplijn zijn er voor jou.
Bel tijdens kantooruren 088 - 770 2300 en je krijgt één van de volgende medewerkers aan de telefoon:

(Het kan weleens voorkomen dat je niet direct iemand aan de lijn krijgt. Laat dan je naam en telefoonnummer achter en je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.)

Je kunt ook per mail contact met ons opnemen: hulplijn@prismanet.nl
Eén van bovenstaande medewerkers zal je verder helpen.

Schrijf je liever een brief? Stuur deze dan naar:
Gezondheidscentrum
t.a.v. de Hulplijn
paardendraf 1 ,
5074 MK Biezenmortel

Het kan zijn dat medewerkers van de hulplijn jou doorverwijzen naar een klachtenmedewerker. Hieronder zie je de mensen die dan jouw klacht gaan behandelen

Klacht

Het is voor u belangrijk om het vertrouwen van uw cliënt terug te winnen. Cruciaal hiervoor is dat u uw klachten, calamiteiten en geschillen zorgvuldig, onafhankelijk en professioneel aanpakt. Quasir ondersteunt u hierbij, waarbij u voldoet aan de wetgeving (Wkkgz, WMO, WZD, Jeugdzorg).

Quasir Bemiddeling
bemiddeling@quasir.nl 
06 4844 5538

Klachtenformulier Quasir

Wil je meer weten over hoe je een klacht kunt indienen? Lees dan de klachtenregeling. Momenteel werken we samen met Quasir, waardoor de klachtenregeling wordt aangepast. Zodra deze is bijgewerkt, zullen we deze ook op onze website vervangen. Je kunt de contactgegevens van Quasir vinden op deze pagina.

Wet zorg en dwang

Heb je te maken met zorg die je niet wil? En heb je hierover een vraag of klacht? Dan kun je ook contact opnemen met een cliëntvertrouwenspersoon. Een cliëntvertrouwenspersoon is niet in dienst van Prisma. Bekijk wie jouw cliëntvertrouwenspersoon is