Als je een Wmo beschikking of Wlz indicatie hebt, kun je je aanmelden voor de zorg bij Prisma. Wij helpen jou verder met ondersteuning die precies bij jou past.
Je wilt weten wat Prisma voor jou kan betekenen. Wij helpen jou graag verder met de juiste zorg en ondersteuning. Als je belt of mailt, krijg je een persoonlijke klantbegeleider toegewezen. Zo hoef je niet steeds opnieuw jouw verhaal te doen. Samen met hem of haar ga je op zoek naar een goede oplossing voor jouw hulpvraag.
Jouw persoonlijk klantbegeleider wil jou leren kennen en is benieuwd wat jij belangrijk vindt. Tijdens een kennismakingsgesprek bij jou thuis kijken jullie samen met jouw familie wat jouw vragen en wensen zijn. En of de zorg van Prisma iets voor jou is.
Wij vinden het belangrijk dat de zorg precies past bij wie jij bent. Wat verwacht je van ons? En wat wil en kan jouw familie nog doen? Er wordt samen met jou gekeken welke locaties passen bij jouw ondersteuningsvraag. Er is niet altijd meteen een plek beschikbaar. Heb jij wel al snel een plek nodig, dan kijken we wat we nu al voor jou kunnen betekenen.
Als we een goede plek voor je vinden, is het tijd om de details van jouw zorg door te spreken. Jij en jouw familie maken met een kopje koffie of thee kennis met de begeleiders op de locatie. Zij leiden jullie meteen rond door het gebouw. Ook wordt er met jou een plan gemaakt voor de dagelijkse zorg. Hierin spreken we precies af hoe we de zorg afstemmen op jouw voorkeuren, mogelijkheden en talenten.