Cliëntervaringsonderzoek

Jouw mening en ervaring zijn heel belangrijk voor ons. 
Door goed naar jouw mening en ervaring te luisteren weten we of de kwaliteit van zorg goed is of niet. 
Op die manier kunnen we de kwaliteit van zorg beoordelen. 

Digitale vragenlijst
Het ophalen van meningen en ervaringen doen we in twee fasen.
Begin augustus vragen we de meningen en ervaringen op aan de eerste groep cliënten binnen Prisma.
Dit doen we door een digitale vragenlijst via de mail te sturen. 
Als de vragenlijsten zijn ingevuld gaan we samen zitten met de cliëntenraad(CCR) en het cliëntenplatform(CP).
We bespreken dan of deze manier van ervaringen ophalen goed heeft gewerkt.
Binnen een half jaar vragen we de meningen en ervaringen op aan de tweede groep cliënten binnen Prisma.
Op deze manier hopen we een goed beeld te krijgen van de ervaringen en meningen van iedereen die zorg van Prisma ontvangt. 

 

 

Wil jij niks missen van het nieuws?

Volg ons op social media. Of lees het MijnMakker nieuws